20 Temmuz 2011 Çarşamba

Tahtaoba

19 Haziran 2011 Pazar günü Tokat'tan İsmail abi'nin orada tanıştığım, haftasonları turlar düzenleyen bir ekiple Tahtaoba turuna katıldım.

Turun haritası

Güneşe kalmamak için sabah çok erken saatte çıkılması planlanmıştı ama tesis geç açıldığından daha geç saatte çıkılması kararlaştırıldı. Toplam 7 kişi 8-8:30 gibi çıktık sanırım. Turda ben fotoğraf çekmedim, arkadaşlar çekmişti ama alamadık, sadece o gün bluetooth vasıtasıyla aldığım 2 fotoyu ekliyorum. Haritadan anlaşılacağı üzere eğimin %8 olduğu yerler varmış. 600 rakımlı Tokat merkezden 1200 rakımlı Kızıliniş'e kadar sürekli bir tırmanış var. Eğimin çok fazla olduğu yerlerde bisikletten inip dinlenerek, yürüyerek, sonra tekrar bisiklete binerek Kızıliniş'e çıktık.



Tahtaoba'da balık yedik, çay içtik, biraz vakit geçirip öğlen saatlerinde dönüşe geçtik. Dönüşte iniş muhteşemdi, maksimum hızım olan 60 km.yi gördüm.


Mesafe olarak uzun değil ama rampadan dolayı epey zorlayıcı bir turdu.

Hiç yorum yok: