28 Ağustos 2013 Çarşamba

12-20 Ağustos 2013 Samsun - Bartın Turu

Geçen seneki Batum - Samsun turumuzdan sonra Tamer'le Samsun'dan sahil şeridinden batıya doğru devam edip Karadenizi bitirme planı yapmıştık. Aslında geçen sene okullar açılmadan Eylül ayında bu tura çıkmaya niyetlendik ama çeşitli aksiliklerden dolayı vazgeçtik (şu an düşününce bu zorlu rotayı geçen sene de tamamlayamazmışız gibime geliyor). Ama neredeyse 1 yıldır bu günlerin gelmesini bekliyorduk Tamer'le. Aylar öncesinden planları yapmaya başladık, Tamer gün gün duraklarımızı belirlemişti, ben de 1 hafta öncesinde tur rotalarını çıkarmıştım. Turdan bir önceki haftasonu da bisikletimi Tokat'tan Samsun'a götürmüştüm. Bir yandan da evde salona malzemelerimi sermiş onları hazırlamıştım.


Bayramdan sonra Tokat'a geldim eşyalarımı çantalara doldurdum (anlatması kolay ama kategorilere göre koyması 2 saatten fazla vaktimi aldı). Akşam 5 otobüsüne bindim, 9 gibi Samsun'da Tamer'in evine yakın bir yerde indim. Hemen yakında bir şeyler atıştırdık, eve geçtik, biraz muhabbet, son hazırlıkları yapıp ertesi sabah 5:30'a saatlerimizi kurup yattık.

1. gün: Samsun - Gerze
2. gün: Gerze - Sinop
3. gün: Sinop Martı Kamping
4. gün: Sinop - Türkeli
5. gün: Türkeli - Doğanyurt
6. gün: Doğanyurt - Cide
7. gün: Cide - Amasra
8. gün: Amasra - Bartın


Hiç yorum yok: